Delivery Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 118 zł

Delivery Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 118 zł

FAQs

Najczęściej Zadawane Pytania

Czas dostawy może wahać się od około 10 do 20 dni w zależności od lokalizacji. Możesz jednak otrzymać zamówienie przed czasem. Korzystamy z najszybszej usługi dostawy w zależności od Twojego kraju.

W szczególnych przypadkach mogą wystąpić opóźnienia w dostawach, które zależą od usług pocztowych i kurierskich, a które nie są naszą odpowiedzialnością.

Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 40 dni, zwrócimy Ci pieniądze.

Możesz zażądać zwrotu pieniędzy za część lub całość zamówienia w określonych sytuacjach:

  • Produkty były uszkodzone podczas dostawy
  • Produkty nie działają

W takim przypadku wyślij do nas wiadomość e-mail z prośbą i opisem sytuacji. Nasza obsługa klienta skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, aby rozpatrzyć Twoje żądanie.

Do czasu realizacji zamówienia możesz dokonać korekty adresu dostawy. W tym celu skorzystaj z formularza kontaktowego lub wyślij do nas e-mail na adres: contact@cleeble.pl

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem śledzenia paczki. Za pomocą numeru śledzenia będziesz mógł śledzić status paczki.

Akceptowane metody płatności to: karta bankowa (Visa lub Master Card) oraz PayPal.

Każda płatność na naszej stronie jest w 100% bezpieczna:

  • Wszystkie wprowadzone informacje są szyfrowane za pomocą bezpiecznych algorytmów.
    Twoje dane bankowe nie są przechowywane.
  • Protokół 3D Secure pozwala zabezpieczyć płatności poprzez identyfikację z bankiem.

Żadne zamówienie nie może zostać anulowane po dokonaniu płatności. Jeśli jednak popełniłeś błąd w opcji produktu (kolor, rozmiar itp.) lub w informacji o dostawie (adres, imię, nazwisko itp.), możesz skontaktować się z nami do czasu realizacji zamówienia, a my zmodyfikujemy dane.

Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas dostawy, skontaktuj się z nami niezwłocznie, aby zgłosić problem. Nasz dział obsługi klienta poprosi Cię o pewne informacje przed potwierdzeniem zasadności Twojej prośby.

Jeśli wszystkie warunki zostaną sprawdzone i potwierdzone, zwrócimy kwotę za uszkodzony produkt.

KOSZYK